10 October 2024
© Денис Колісниченко
На прикладі N63 X6, але в принципі послідовність дій буде така ж для всіх двигунів, де їх потрібно прописувати: 1. Визначаємо номери форсунок. Фотку самих форсунок забув зробити, ставили *261-12, на фотці зображена *261-11, але суть та сама, як і зовнішній вигляд самих форсунок. Потрібно помітити форсунки (щоб знати, в який циліндр вставлена форсунка з тим чи іншим номером) і записати їх номери до фізичної установки форсунок.
Рис. 1. Форсунка *261-11
2. Включаємо запалення, підключаємо блок живлення, підключаємо комп'ютер і запускаємо Rheingold. Важливо все робити на увімкненому запалюванні. На Х6 слабкий акумулятор, і я спочатку завів його і спробував прописати форсунки на заведеному двигуні, нічого не вийшло :) Так що не повторюйте моїх помилок.
3. Робимо ідентифікацію та перевірку машини. Якщо висять помилки з DME, їх потрібно скинути (очистити накопичувач помилок).
4. Вибираємо Операції, Сервісні функції, Привід, далі Електронна система керування двигуном.
Рис. 2. Як дістатися до потрібного розділу. Частина 1
5. Далі вибираємо Корекції, Узгодження інжекторів
Рис. 3. Як дістатися до потрібного розділу. Частина 2
6. Вибираємо ABL корекція кількості палива, що впорскується інжекторами та натискаємо кнопку Покази (рис. 4).
7. Далі потрібно відповісти на запитання, чи було встановлено нову DME? Зазвичай це не так, тому натискаємо Ні. Далі бачимо пари значень корекції, записані на даний момент (рис. 4). Натискаємо кнопку Продовжити, на малюнку 4 її немає, але у вас вона буде в правому нижньому кутку
Рис. 4. ABL, пари корекції
8. Вибираємо Ввести нові значення погодження та натискаємо кнопку Продовжити
Рис. 5. Меню корекції палива
9. Далі потрібно ввести номери циліндрів, для яких змінюється значення корекції та ввести саме значення корекції (рис. 6). Після введення значення вибираємо Так, щоб ввести значення для наступного циліндра і натискаємо Продовжити.
Рис. 6. Введення значень корекції
10. Дивимося, щоб усі введені корекції були правильними (рис. 7). Натискаємо Ні, щоб повернутися до меню корекції палива (рис. 5) і вибираємо Зберегти значення погодження.
Рис. 7. Майже прописані
Якщо для якогось циліндра значення не буде вказано, будуть використані старі значення. Але якщо форсунка насправді змінювалася, а її значення не буде прописано, у DME висітиме помилка корекції
11. Ще раз перевіряємо, чи не допущені помилки під час введення корекцій, потім вибираємо Так і натискаємо Продовжити.
Рис. 8. Перед записом
12. Далі залишилося лише почекати і слідувати інструкціям Rheingold, наприклад, вимкнути запалення, коли про це попросять.
13. Після того, як форсунки прописані, потрібно виконати процедуру узгодження інжекторів. Команда її виклику буде у меню, зображеному на рис. 4 - там, де ми вибирали ABL, у нього ви повернетеся після виходу з процедури корекції. На рис. 9 показано, у яких випадках потрібне узгодження систем упорскування.
Рис. 9. Коли потрібно узгоджувати
Цю процедуру пропонується виконати також, якщо пробіг машини перевищує 60 000 км.
14. У процедурі узгодження немає нічого складного – треба уважно читати, що написано та робити, все що просить програма. Вас будуть просити виконати деякі дії, наприклад, створити електричне навантаження (рис. 10). Потім потрібно просто почекати близько 5 хвилин. Слідкуйте за полем Статус вирівнювання інжекторної системи.
Рис. 10. Процедура узгодження інжекторів
15. Після завершення програма повідомить вас про це (рис. 11).
Рис. 11. Тестовий модуль завершено
16. Наприкінці отримуємо картину олією, саме відсутність помилок. Найприємніше, що можна спостерігати, підключивши діагностичну програму.
Рис. 12. The happy end