Дивимося плавність ходу за допомогою BMW Rheingold


Денис Колісниченко (dkws.org.ua)

Усім знайома ситуація, коли двигун трохи "троїть", але пропусків запалення немає, отже, якщо їх немає, то не можна визначити, в яких циліндрах проблема. Зате можна судити з плавності ходу.

Включаємо запалювання, виконуємо ідентифікацію/діагностику, далі, не відкриваючи накопичувач помилок, вибираємо блок DME на схемі та натискаємо кнопку Викликати функції ЕБУ.

Мал. 1. Дерево ЕБУ

Далі на вкладці Ідентифікація можемо бачити інформацію про мізки - постачальник (в даному випадку Siemens), дату останнього програмування (28.12.2015) тощо.

Мал. 2. Функції ЕБУ – DME

Переходимо на вкладку Діагностичний запит і вибираємо те, що цікаво, потім натискаємо Запросити статус. У разі цікавить значення нерівномірності руху з усіх циліндрам (рис. 3). Шукаємо циліндри, в яких значення сильно відрізняються від решти – вони і будуть, скоріш за все, винуватцями урочистостей. На рис. 3 суттєво відрізняється циліндр 1 - можливо, свічці/котушці/форсунці не добре. Шостий циліндр також показує значення +0.16, що відрізняється від 0.00 і -0.06 (начебто норма для цього випадку). Тут я б почав "колупатися" саме з першим циліндром.

Мал. 3. Значення плавності ходу

Під час діагностичного запиту можна запросити й інші відомості (див. рис. 4).

Мал. 4. Інші показники роботи двигуна

Якщо двигун троїть тільки на холодну, а через 30-40 секунд всі симптоми зникають, то потрібно включити запалення, виконати ідентифікацію, запросити функції ЕБУ, зробити діагностичний запит, а потім вже запускати двигуном.