Зарегистрирован: 18.01.2009 Сообщения: 1365 Откуда: ua Кропивницкий
Н А К А З
21.04.2009 N 81/261/712/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 квітня 2009 р.
за N 387/16403
Про втрату чинності спільного наказу
Міністерства внутрішніх справ, Міністерства
охорони здоров'я та Міністерства юстиції
України від 24 лютого 1995 року N 114/38/15-36-18
З метою приведення міжвідомчих нормативно-правових актів у
відповідність до чинного законодавства Н А К А З У Є М О:
1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства
внутрішніх справ, Міністерства охорони здоров'я та Міністерства
юстиції України від 24 лютого 1995 року N 114/38/15-36-18
( z0055-95 ) "Про затвердження Інструкції про порядок направлення
громадян для огляду на стан сп'яніння в заклади охорони здоров'я
та проведення огляду з використанням технічних засобів",
зареєстрований у Міністерстві юстиції України 7 березня 1995 року
за N 55/591.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра внутрішніх справ генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І.
Зарегистрирован: 18.01.2009 Сообщения: 1365 Откуда: ua Кропивницкий
den,
будем.не знаю во что.и не всем.только уповноваженiq особi Державтоінспекції. _________________ помощь в личку платно.Удалю вирус,шелл с сайта Джумла, Битрикс .
Создам плагин , модуль под заказ для VirtueMart , JoomShopping
Зарегистрирован: 18.01.2009 Сообщения: 1365 Откуда: ua Кропивницкий
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 грудня 2008 р. N 1103
ПОРЯДОК
направлення водіїв транспортних засобів
для проведення огляду з метою виявлення стану
алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або перебування під впливом лікарських препаратів,
що знижують увагу та швидкість реакції,
і проведення такого огляду
1. Цей Порядок визначає процедуру направлення водіїв
транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану
алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під
впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість
реакції (далі - огляд), і проведення такого огляду.
2. Огляду підлягають водії транспортних засобів, щодо яких в
уповноваженої особи Державтоінспекції є підстави вважати, що вони
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та
швидкість реакції (далі - стан сп'яніння), згідно з ознаками
такого стану, установленими МОЗ і МВС.
3. Огляд проводиться:
уповноваженою особою Державтоінспекції на місці зупинки
транспортного засобу з використанням спеціальних технічних
засобів, дозволених до застосування МОЗ і Держспоживстандартом;
лікарем закладу охорони здоров'я (в сільській місцевості за
відсутності лікаря - фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту,
який пройшов спеціальну підготовку).
4. Огляд на місці зупинки транспортного засобу проводиться у
присутності двох свідків.
Не можуть бути залучені як свідки працівники міліції або
особи, щодо неупередженості яких є сумніви.
5. Результати огляду, проведеного уповноваженою особою
Державтоінспекції, зазначаються у протоколі про адміністративне
правопорушення.
Підтвердження стану сп'яніння в результаті огляду та згода
водія транспортного засобу з результатами такого огляду є
підставою для його притягнення згідно із законом до
відповідальності.
6. Водій транспортного засобу, що відмовився від проведення
огляду на місці зупинки транспортного засобу або висловив незгоду
з його результатами, направляється уповноваженою особою
Державтоінспекції для проведення огляду до відповідного закладу
охорони здоров'я.
Огляд може також проводитися в спеціально обладнаних
пересувних пунктах (автомобілях), що належать закладам охорони
здоров'я і відповідають установленим МОЗ вимогам.
7. Уповноважена особа Державтоінспекції забезпечує проведення
огляду водія транспортного засобу в закладі охорони здоров'я не
пізніше ніж протягом двох годин з моменту виявлення відповідних
підстав.
8. У разі відмови водія транспортного засобу від проведення
огляду в закладі охорони здоров'я уповноважена особа
Державтоінспекції в присутності двох свідків складає протокол про
адміністративне правопорушення, у якому зазначає ознаки сп'яніння
і дії водія щодо ухилення від огляду.
9. Проведення огляду водіїв транспортних засобів - учасників
дорожньо-транспортної пригоди, унаслідок якої є постраждалі, -
обов'язкове.
10. Огляд водія транспортного засобу в закладі охорони
здоров'я проводиться в будь-який час доби за методикою та із
застосуванням приладів, дозволених для використання МОЗ.
11. Лікар, що проводить огляд, повинен ознайомитися з
документами, які посвідчують особу водія (паспорт, посвідчення
водія та інші документи).
Відсутність документів не може бути причиною для відмови в
проведенні огляду.
12. У разі коли в результаті дорожньо-транспортної пригоди
водія доставлено у лікувальний заклад, в обов'язковому порядку
проводиться дослідження з метою виявлення в його організмі
алкоголю, наркотичних чи інших речовин, що знижують увагу та
швидкість реакції.
13. Лікар, що проводив у закладі охорони здоров'я огляд водія
транспортного засобу, складає за його результатами висновок за
формою, яка затверджується МОЗ.
Висновок складається в трьох примірниках: по одному - для
уповноваженої особи Державтоінспекції та водія транспортного
засобу, а третій залишається в закладі охорони здоров'я.
14. Висновок може бути оскаржений водієм транспортного засобу
у встановленому законодавством порядку. _________________ помощь в личку платно.Удалю вирус,шелл с сайта Джумла, Битрикс .
Создам плагин , модуль под заказ для VirtueMart , JoomShopping
Зарегистрирован: 18.01.2009 Сообщения: 1365 Откуда: ua Кропивницкий
Индикаторная трубка «Контроль трезвости» определяет наличие паров
алкоголя в воздухе, находящемся в ротовой полости, но никак не указывает
на употребление алкоголя внутрь в дозах, способных влиять на
безопасность движения и доступных определению с помощью лабораторных
методов. Нам известны случаи последующего опротестования подобного
тестирования ссылкой на обработку ротовой полости спиртосодержащими
веществами с медицинской целью незадолго до совершения правонарушения.
Уже только это обстоятельство исключает доказательность вывода о
состоянии алкогольного опьянения на основании применения индикаторной
трубки без последующего клинико-лабораторного исследования.
Мы даже не
говорим о тех случаях, когда цвет наполнителя меняется после
употребления маринованных огурцов, капусты, некоторых прохладительных
напитков и прочих продуктов.
Читаем пункт 2.5 Инструкции: «Позитивная проба на алкоголь в выдыхаемом
воздухе является подтверждением факта употребления алкогольного напитка,
а протокол, при согласии лица с результатами осмотра, — основанием для
привлечения его, в соответствии с действующим законодательством, к
ответственности, в том числе водителей — за управление транспортными
средствами в состоянии алкогольного опьянения». Фактически же позитивная
проба на индикаторной трубке свидетельствует лишь о возможности
пребывания лица в состоянии алкогольного опьянения и может служить
только основанием для дальнейшего исследования. Таким исследованием, в
соответствии с инструкцией, является осмотр на состояние опьянения. _________________ помощь в личку платно.Удалю вирус,шелл с сайта Джумла, Битрикс .
Создам плагин , модуль под заказ для VirtueMart , JoomShopping
Зарегистрирован: 31.01.2006 Сообщения: 13870 Откуда: Кировоград, Украина
Все правильно ты написал. Нужно требовать составления протокола направления на медицинское освидетельствование. После прохождения такового есть право пройти мед. освидетельствование в альтернативном мед. учереждении в течение 2 часов. Если результаты будут разными, первому врачу, как и гаишнегу - не повезло. А протокол направления на освидетельствование нужно составлять ДО, а не после. Чтобы, если тест не покажет опьянения, можно было обжаловать действия гаишнега. А так если с ним прогуляться на освидетельствование без протокола, потом уже ничего не докажешь.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах