Есть вопрос?
Зайди на форум

Поиск на сайте: Advanced

Denix - новый дистрибутив Linux. Русификация Ubuntu и установка кодеков

dkws.org.ua
Форум сайта dkws.org.ua
 
Главная    ТемыТемы    АльбомАльбом    РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Процедура оформлення матеріалів за адміністративні порушення

 
Начать новую тему Ответить на тему    Список форумов dkws.org.ua -> Юридические вопросы
 
Автор Сообщение
олег алексеевич

Тысячник


Зарегистрирован: 18.01.2009
Сообщения: 1365
Откуда: ua Кропивницкий

СообщениеДобавлено: Чт Сен 24, 2009 7:09 pm    Заголовок сообщения: Процедура оформлення матеріалів за адміністративні порушення
Ответить с цитатой

Корисна інформація для водіїв.Я зробив виборку стосовно черговості розгляду справи по адмінпорушенню.Вважаю багатьох водіїв цікавить,що первинне-протокол по адмінсправі чи постанова винесена про порушення.

Наказ № 77 інструкція з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів проадміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху

2.12. Розгляд справи розпочинається з представлення посадової особи, яка розглядає дану справу. Посадова особа, що розглядає справу, оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права й обов'язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання. У разі участі в розгляді справи прокурора заслуховується його висновок (стаття 279 КУпАП) ( 80732-10 ).

2.13. Посадова особа, яка виносить постанову, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю (стаття 252 КУпАП) ( 80732-10 ).
Якщо під час розгляду справи посадова особа прийде до висновку, що в порушенні є ознаки злочину, вона передає матеріали прокурору, органу досудового слідства або дізнання (стаття 253 КУпАП) ( 80732-10 ).
2.16. Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, посадова особа виносить постанову в справі про адміністративне правопорушення (додаток 2).
Постанова в справі про адміністративне правопорушення повинна містити: найменування органу (посадової особи), який виніс постанову, дату розгляду справи; відомості про особу, щодо якої розглядається справа, та транспортний засіб, його номерний знак; опис обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативно-правового акта, який передбачає відповідальність за вчинене адміністративне правопорушення; прийняте в справі рішення.
Постанова в справі про адміністративне правопорушення повинна містити вирішення питання про вилучені речі і документи, а також інформацію про порядок і строк її оскарження.
_________________
помощь в личку платно.Удалю вирус,шелл с сайта Джумла, Битрикс .
Создам плагин , модуль под заказ для VirtueMart , JoomShopping
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение ICQ Number
олег алексеевич

Тысячник


Зарегистрирован: 18.01.2009
Сообщения: 1365
Откуда: ua Кропивницкий

СообщениеДобавлено: Чт Окт 08, 2009 6:30 pm    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Предложение всем читающим водителям-распечатать решение КСУ об оказании правовой помощи физическому лицу при любом общении с представителем госсударственного органа.
согласно ст.268 КУпАП и решению КСУ и нашему ходатайству о предоставлении правовой помощи и при рассмотрении админнарушения,и ходатайстве о переносе рассмотрения админнарушения по месту проживания/регистрации,где вам окажут юридическую помощь.
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним зверненням громадянина Голованя Ігоря Володимировича щодо офіційного тлумачення положень статті 59 Конституції України (справа про право на правову допомогу)

м. К и ї в Справа № 1-23/2009
30 вересня 2009 року
№ 23-рп/2009
Крім того, реалізація кожним права на правову допомогу не може залежати від статусу особи та характеру її правовідносин з іншими суб’єктами права. Правову позицію щодо цього висловив Конституційний Суд України у Рішенні від 16 листопада 2000 року № 13-рп/2000 у справі про право вільного вибору захисника. Зокрема, в абзаці п’ятому пункту 5 мотивувальної частини цього Рішення зазначено, що „закріпивши право будь-якої фізичної особи на правову допомогу, конституційний припис „кожен є вільним у виборі захисника своїх прав“ (частина перша статті 59 Конституції України) за своїм змістом є загальним і стосується не лише підозрюваного, обвинуваченого чи підсудного, а й інших фізичних осіб, яким гарантується право вільного вибору захисника з метою захисту своїх прав та законних інтересів, що виникають з цивільних, трудових, сімейних, адміністративних та інших правовідносин“.
Конституційне право кожного на правову допомогу за своєю суттю є гарантією реалізації, захисту та охорони інших прав і свобод людини і громадянина, і в цьому полягає його соціальна значимість. Серед функцій такого права у суспільстві слід окремо виділити превентивну, яка не тільки сприяє правомірному здійсненню особою своїх прав і свобод, а й, насамперед, спрямована на попередження можливих порушень чи незаконних обмежень прав і свобод людини і громадянина з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб.
полный текст решения КСУ http://www.dkws.org.ua/phpbb2/viewtopic.php?p=23199#23199
_________________
помощь в личку платно.Удалю вирус,шелл с сайта Джумла, Битрикс .
Создам плагин , модуль под заказ для VirtueMart , JoomShopping
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение ICQ Number
олег алексеевич

Тысячник


Зарегистрирован: 18.01.2009
Сообщения: 1365
Откуда: ua Кропивницкий

СообщениеДобавлено: Вт Мар 23, 2010 2:12 pm    Заголовок сообщения: Складання і розгляд протоколів про декілька правопорушень
Ответить с цитатой

Стаття 36. Накладення адміністративних стягнень при вчиненні кількох адміністративних правопорушень

При вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.
Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До
основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

ответ на вопрос-почему один протокол был рассмотрен идпс,а второй протокол был направлен в суд,и поэтому не было назначено наказание за большое правонарушение из двух составленных протоколов

На каждое правонарушение составляется протокол.если у идпс есть полномочия рассматривать дело по правонарушению согласно ст.222,то идпс рассматривает несколько дел..и соответственно будет более суровое наказание за правонарушение.
если у идпс нет полномочий рассматривать,то идпс направляет протокол лицу,у которого есть полномочия.
так и получается-из двух-один на штраф,другой в суд.
_________________
помощь в личку платно.Удалю вирус,шелл с сайта Джумла, Битрикс .
Создам плагин , модуль под заказ для VirtueMart , JoomShopping
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение ICQ Number
Показать сообщения:   
Начать новую тему Ответить на тему    Список форумов dkws.org.ua -> Юридические вопросы Часовой пояс: GMT
Страница 1 из 1
 Главная страница сайта
 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
© Колисниченко Денис